Google Posts dostupné pro všechny uživatele My Business

Platforma My Business je nyní plně dostupná i pro malé společnosti, které tak mohou lépe oslovit návštěvníky vyhledávače a nabídnout jim svoje články, příspěvky a produkty přímo ve vyhledávání. Vybrané příspěvky se zobrazí nejen v prostředí vyhledávače, ale i v prostředí Google Maps.
 
Přistupovat k této funkci mohou uživatelé pomocí Google My Business, kde naleznou záložku „Posts“, do které obsah nahrají. Ten se následně zobrazí uživateli, který zadal dotaz spojený s jejich společností.
 
Při psaní příspěvků má uživatel hned několik možností, které může využít a to například nahrání obrázku, vložení textu o maximálním počtu 300 znaků nebo přidání živého tlačítka, mezi která patří rezervace, registrace nebo nákup.

 
Společnost Google také nastínila, jaký cíl má Google Posts splňovat a co nabízí:

  • Sdílení speciálních nebo dočasných nabídek, které osloví nové zákazníky
  • Propagování akcí, festivalů a událostí s cílem informovat zákazníka o dění v okolí
  • Představení nejlepších produktů, jejich vlastností a novinek
  • Možnost přímého propojení s webovou stránkou přímo z vyhledávání Googlu

 
Kromě klasického webového prostředí se Google Posts zobrazují i na zařízeních s operačním systémem Android a iOS.
 
Funkce Google Posts byla poprvé zveřejněna v roce 2016 a byla určena jen pro politické kandidáty, kteří pomocí ní měli lépe komunikovat se svými voliči. Po několika měsících se dostala do rukou i omezenému množství společností, mezi které patřily například sportovní týmy. To se nyní mění a možnost přímé komunikace ve vyhledávání dostávají i malé firmy, které tak mohou lépe oslovit lokální zákazníky a nabídnout jim kvalitní obsah jednoduchou cestou.